Laatste Blog.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lisa Duifhuizen - WaarBenJij.nu Laatste Blog.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lisa Duifhuizen - WaarBenJij.nu

Laatste Blog..

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Juni 2019 | Curaçao, Curaçao

Hoihoi,

De avonturen zitten er voor mij helaas op.. ik ben nu 1,5 week thuis en het is echt enorm wennen. Ik heb alleen nog maar veel regen gehad:(
ik heb echt enorme heimwee naar Curacao!! Ik heb daar echt een super tijd gehad en een enorm leuke stage periode. De laatste 4 weken vlogen voorbij en voor we het weten zaten Lynn en Ik terug in het vliegtuig naar Nederland.

De laatste weken hebben we nog van alles gedaan en naar de stranden geweest waar we nog naar toe wilde uiteraard hebben we de foto op de schommel nog snel gemaakt op Kokomo, dat is het laatste strand waar we zijn geweest.. De dag dat we vertrokken hebben we om 9 uur de wekker gezet om nog lekker de laatste uurtjes zon van Curacao mee te pakken. We moesten natuurlijk ook onze koffers pakken en die nacht waren we uit geweest dus we waren nog lekker moe. Lynn en ik hebben letterlijk op onze koffer moeten zitten om deze dicht te krijgen! We hadden zoveel leuke dingen gekocht & zelfs extra kilo`s bij moeten boeken. Helaas ben ik mijn elektrische tandenborstel en mijn oplader in Curacao vergeten:( Dit was wel een reden om terug te moeten haha.

We hebben afscheid genomen van onze stage met heerlijke loempia`s ( dit eten ze in Curacao regelmatig) Echt Duhsi loempia`s. Onze stage vond het jammer dat we weer naar huis moesten en wilde ons snel weer terug zien. Dit gaat ook zeker weten gebeuren!! Een stage in Curacao in de zorg is zeker een aanrader, je maakt veel mee en je ziet veel verschillende dingen. Je kijkt niet meer op van de gekste dingen daar.

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat dit mijn allerleukste ervaring/tijd van mijn leven was en het leukste eiland waar ik tot nu toe ben geweest!

Lynn en Ik zijn zeker nog een keer terug te zien in Curacao:)
Voor tips, leuke plekjes of vragen over stage op Curacao mag je altijd aan mij vragen.

Bedankt voor het volgen van mijn verhaaltjes
ik zal nog wat laatste fotootjes bijvoegen

Groetjesssss

  • 17 Juni 2019 - 04:43

    Christel:

    Ik snap de heimwee wel......toch ben ik blij dat jullie er weer zijn !
    Knuf van de juf!

  • 19 Juni 2019 - 03:42

    Marja Duifhuizen:

    Jullie hebben een prachtige stage gehad in Curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2019

Laatste Blog..

30 April 2019

Onze vakantie

22 April 2019

laatste weekje voor onze vakantie

12 April 2019

3e week alweer..

03 April 2019

De tijd vliegt..
Lisa

Actief sinds 11 Feb. 2019
Verslag gelezen: 765
Totaal aantal bezoekers 2717

Voorgaande reizen:

11 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: